skip to Main Content

Hei alle fotballvenner i Malvik!

Nå er fotballsesongen i full gang, og vi skal gjennomføre den første av årets to store dugnader. Dette er obligatoriske dugnader for ALLE spillere i Malvik Fotball, og inntektene går til å drifte klubben. Klubben har inntekter fra treningsavgiften (f.o.m 12 år), sponsorinntekter og 2 årlige dugnader.

 

Malvik Fotball er en breddeklubb, hvor målet er å ha med flest mulig lengst mulig.

Det er fritak for treningsavgift t.o.m 11 år og lavere avgift enn vanlig oppover i årsklassene.

Årsmøtet (medlemmene) har vedtatt at vi skal skaffe dugnadsinntekter 2 ganger pr. år slik at vi kan holde på den lave treningsavgiften. Uten dugnadsinnsatsen ifra dere kan vi ikke drive fotballklubben. Forslag til andre typer dugnader mottas med takk :)

 

Vårens dugnad er salg av dopapir og tørkepapir, og høstens dugnad er loddsalg.

 

Hver spiller skal selge 3 sekker toalettpapir og 1 sekk tørkepapir, begrenset oppad til 6sekker toalettpapir og 2 sekker tørkepapir pr familie (uavhengig av antall spillere)

Hver sekk skal selges for kr. 300,-

 

Utlevering og registrering skjer ved klubbhuset onsdag 1. juni 16.30 – 20.00, og ALLE må møte for å hente sin andel sekker denne dagen pga liten oppbevaringsplass.  

 

Beløpet innbetales konto nr. 4218 59 62452, og merkes med navn på spiller(e), og hvilket lag.

Innbetalingsfrist  er  15. juni 2016. Dvs. at det skal innbetales kr. 900,- for 3 sekker toalettpapir og kr.300,- for en sekktørkepapir. Totalt kr. 1200,-pr spiller. ( Maks kr. 2400,- pr familie)

De som ikke betaler innen fristen vil bli purret, også om sekkene ikke blir hentet.

 

Det er viktig at ALLE møter opp onsdag 1. juni mellom kl. 16.30 – 20.00

Legg det inn i kalenderen!

 

Lykke til med dugnad, og resten av fotballsesongen :)

 

Dersom noen har spørsmål, eller av en eller annen grunn ikke kan hente sine sekker onsdag

1. juni er det fint om dere tar kontakt pr.mail på følgende mailadresse:

dugnad@malvik.valle-it.no

 

 

Med vennlig hilsen

Syret i Malvik Fotball

v/Dugnadsansvarlig

 

Mailen er sendt til alle lagledere i henhold til lagslistene, som får ansvaret  for å videresende denne til foreldregruppen i sitt lag. Lagleder/foreldrekontakt får også ansvaret for å minne folk på avhentingen onsdag 1. juni . Med denne ordningen sikrer vi oss at ALLE mottar informasjonen på riktig mailadresse!!

Back To Top
Search